GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
🔹 Hogyan adhatok le rendelést?
Válassza ki a terméket, tegye a kosárba, majd a „Pénztár” oldalon adja meg az adatait és válassza ki a fizetési módot. A rendelés leadása után visszaigazolást kap e-mailben.
🔹 Milyen fizetési módok érhetők el?
- Bankkártyás fizetés
- Előre utalás
- Utánvét (ha elérhető)
🔹 Mennyi idő alatt érkezik meg a csomagom?
A szállítási idő általában 2–5 munkanap. E-mailben értesítjük a kézbesítésről várható idejéről.
🔹 Hol tudom nyomon követni a rendelésem?
Amint a rendelése átadásra kerül a futárszolgálatnak, e-mailben küldünk nyomkövetési információkat.
🔹 Mi a teendő, ha nem jó terméket kaptam vagy sérült?
Kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a lehető leghamarabb e-mailben vagy a Kapcsolat űrlapon, és segítünk a cserében vagy visszaküldésben.
🔹 Hogyan élhetek az elállási jogommal?
14 napon belül jelezheti az elállási szándékát, és visszaküldheti a terméket. A pontos részletekért látogassa meg az Elállási információk oldalt.
🔹 Kaphatok számlát?
Igen, minden rendeléshez elektronikus számlát állítunk ki, amit e-mailben küldünk el.