GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

🔹 Hogyan adhatok le rendelést?

Válassza ki a terméket, tegye a kosárba, majd a „Pénztár” oldalon adja meg az adatait és válassza ki a fizetési módot. A rendelés leadása után visszaigazolást kap e-mailben.

🔹 Milyen fizetési módok érhetők el?

  • Bankkártyás fizetés
  • Előre utalás
  • Utánvét (ha elérhető)

🔹 Mennyi idő alatt érkezik meg a csomagom?

A szállítási idő általában 2–5 munkanap. E-mailben értesítjük a kézbesítésről várható idejéről.

🔹 Hol tudom nyomon követni a rendelésem?

Amint a rendelése átadásra kerül a futárszolgálatnak, e-mailben küldünk nyomkövetési információkat.

🔹 Mi a teendő, ha nem jó terméket kaptam vagy sérült?

Kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a lehető leghamarabb e-mailben vagy a Kapcsolat űrlapon, és segítünk a cserében vagy visszaküldésben.

🔹 Hogyan élhetek az elállási jogommal?

14 napon belül jelezheti az elállási szándékát, és visszaküldheti a terméket. A pontos részletekért látogassa meg az Elállási információk oldalt.

🔹 Kaphatok számlát?

Igen, minden rendeléshez elektronikus számlát állítunk ki, amit e-mailben küldünk el.

Shopping Cart
Review Your Cart
0
Add Coupon Code
Subtotal